ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2023
W związku z realizacją projektu Programu działań dotyczących wkładu finansowego z pobrexitowej rezerwy dostosowawczej w części przeznaczonej dla przedsiębiorców, „Program Re_Open UK” dla Działania nr 1: Wsparcie przedsiębiorstw niekorzystnie dotkniętych skutkami brexit.
Tytuł projektu: „Wdrożenie nowych produktów do oferty firmy poprzez zakup nowych urządzeń takich jak prasa olejowa (3 szt.), przesiewacz kołyszący, elektryczny wózek podnośnikowy, prasa filtracyjna do oleju”, (zwany dalej: Projekt), zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na następujący przedmiot zamówienia:
- PRASA FILTRACYJNA DO OLEJU
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prasa filtracyjna do oleju (1szt.) zgodne z parametrami określonymi w przedmiotowym zamówieniu/zapytaniu.
Wspólny słownik zamówień (CPV): 42215200-8
- Parametry techniczne urządzenia:
- Ilość komór filtracyjnych 10- 12,
- Rozmiar ram filtracyjnych: 200 mm x 200 mm,
- Efektywna powierzchnia filtracyjna: minimum 0,4 m²
- Maksymalne ciśnienie robocze: 0,4 MPa (4 bary)
- Masa urządzenia : max 50 kg (12 komór),
- Ramy filtracyjne wykonane z nierdzewnej stali.
- WARUNKI OGÓLNE
- Gwarancja:
- Gwarancja minimum 12 miesięcy
- Okres gwarancji oraz serwisu gwarancyjnego liczony od daty podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego.
- W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieodpłatnie wszelkich wad w Przedmiocie zamówienia, o ile wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji.
- W całym okresie gwarancyjnym Wykonawca zabezpiecza i wymieni materiały eksploatacyjne w wymaganym zakresie.
- Warunki dostawy i odbioru:
- Transport na miejsce w cenie urządzenia
- Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, nie stanowił będzie on przedmiotu zabezpieczenia.
- Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
- Wykonawca wraz z Przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu dokumenty w języku polskim lub angielskim:
- instrukcja obsługi, konserwacji
- dokument gwarancyjny.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY.
- Termin wykonania Przedmiotu zamówienia (termin realizacji umowy) do 18.09.2023 r.
- Termin wykonania Przedmiotu zamówienia jest tożsamy z terminem realizacji umowy.
- Termin podpisania umowy do 16.09.2023r.
- Terminem początkowym jest termin zawarcia umowy, a terminem końcowym jest termin dokonania odbioru, w którym Przedmiot zamówienia będzie w pełni gotowy. Z odbioru Przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony Protokół odbioru końcowego.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
- W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki udziału dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami kadrowymi zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową i terminową realizację zamówienia;
- niespełnienie chociażby jednego z wymienionych w niniejszym punkcie warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.
- Nie dopuszcza się składanie ofert cząstkowych.
- Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 1
- WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NASTĄPI W OPARCIU O NASTĘPUJĄCE KRYTERIA:
- Cena netto za realizacje przedmiotu zamówienia – waga 90%; maksymalna liczba punktów: 90.
- Czas realizacji zamówienia – waga 10%; maksymalna liczba punktów: 10.
W przypadku braku informacji odnośnie określonego kryterium punkty nie zostaną przyznane. Nie będą rozpatrywane oferty:
- a) niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia - w przypadku nie spełnienia jednego z podanych parametrów technicznych oferent zostaje wykluczony z postępowania.
- b) złożone przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
- c) złożone przez podmiot podlegający wykluczeniu,
- d) złożone po terminie przyjmowania ofert,
- e) z terminami realizacji wykraczającymi poza wyspecyfikowane okresy czasowe.
- OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY:
Nazwa kryterium |
Waga |
Opis sposobu obliczania punktacji |
Cena netto za realizacje przedmiotu zamówienia (złotych) |
90% |
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
Najniższa cena spośród badanych ofert w złotych Liczba punktów =----------------------------------------------------------------------------x 90 Cena oferty badanej w złotych |
Termin realizacji zamówienia) |
10% |
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
Najkrótszy termin realizacji (w dniach) Liczba punktów =----------------------------------------------------------------------------x 10 Termin realizacji zamówienia w badanej ofercie (w dniach)
|
1) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowanie punktów w poszczególnych kryteriach (i po uwzględnieniu nadanych im wag) uzyska największą liczbę punktów (max: 100 pkt). 2) W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów o wyborze decyduje niższa cena. 3) Jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 4) Oferenci zostaną poinformowani o wynikach postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adresy osób wskazanych w ofertach. 5) Wyniki postępowania zostaną upublicznione na stronie internetowej Zamawiającego https://ziolaioleje.pl/ |
- WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1) Obligatoryjnie złożona oferta zawierać musi:
- Pieczątkę firmową oferenta,
- Datę sporządzenia oferty,
- Datę ważności oferty,
- Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail.
- Podpis oferenta,
- Cenę dostawy przedmiotu zamówienia netto oraz brutto; ceny na ofercie wyrażone w euro zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu kursu 4,716.
- Informację o maksymalnym terminie realizacji przedmiotu zamówienia liczonym od dnia podpisania umowy podaną z dokładnością co do dnia.
- Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wyrażony w miesiącach
- Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
- Klauzula - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Opis przedmiotu zamówienia, minimalnie w zakresie wyszczególnionym w zapytaniu ofertowym
2) Ofertę należy złożyć Zamawiającemu na adres mailowy: biotechtom@interia.pl
3) Termin składania ofert upływa w dniu: 09.09.2023r.
4) Wymagany okres ważności oferty: 1 miesiąc
5) Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
6) Oferta powinna być jednoznaczna, tzn. sporządzona bez dopisków, opcji i wariantów, skreśleń i poprawek.
7) Oferty nie spełniające warunków formalnych i /lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone.
VII. KLAUZULA BEZSTRONNOŚCI
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego ).
VIII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ Z DOSTAWCĄ WYBRANYM W RAMACH NINIEJSZEGO ZAPYTANIA:
- Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty.
- Zmiana Umowy wymaga podpisania przez Strony Aneksu.
- Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach:
- jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy -maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania;
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
- zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych;
- w przypadku zmiany numerów i/lub nazw katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian ceny na wyższą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym lub je przewyższać,
- w przypadku nieuzyskania planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
- Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści niniejszego ogłoszenia ofertowego. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku wprowadzenia modyfikacji, o której mowa powyżej, informacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej. Dodatkowo, w przypadku zmiany treści ogłoszenia, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofercie.
- Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów załączonych do Oferty lub do uzupełnienia oferty.
- Koszty związane z przygotowaniem Oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
- Zamówienie będzie realizowane w oparciu o umowę zawartą w formie pisemnej między Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku nieotrzymania dofinansowania do projektu.
- Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia udziela:
Aleksandra Durska email: ola.konsultacje@gmail.com - Oferenci mają prawo do wniesienia odwołania w terminie 5 dni od ogłoszenia wyboru wykonawcy.
- ZAŁĄCZNIKI :
- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 3/2023 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 3/2023 – Klauzula
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 4/2023
OŚWIADCZENIE
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego z dnia 01.09.2023r. na nabycie środka trwałego, PRASA FILTRACYJNA DO OLEJU na potrzeby firmy „CYRUS” ANDRZEJEWSKI TOMASZ,
w ramach realizacji projektu Programu działań dotyczących wkładu finansowego z pobrexitowej rezerwy dostosowawczej w części przeznaczonej dla przedsiębiorców, „Program Re_Open UK” dla Działania nr 1: Wsparcie przedsiębiorstw niekorzystnie dotkniętych skutkami brexit.
oświadczam (oświadczamy), że spełniam (spełniamy) warunki udziału w postępowaniu, w poniższym zakresie:
1) Posiadam (posiadamy) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadam (posiadamy) wiedzę i doświadczenie, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia
3) Dysponuję (dysponujemy) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) Dysponuję (dysponujemy) odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia
5) Sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową i terminową realizację zamówienia.
………………….………. ………..…………….…..…………………
(miejscowość, data) (podpis i pieczęć upoważnionego
Przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczęć firmowa
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 4/2023
OŚWIADCZENIE
- Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
- Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
Miejscowość ……………………………..…, dnia…………………… r.