Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Tel.: 603072621

Email.: sklep@ziolaioleje.pl

Do darmowej dostawy: 249,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy w ofercie dostępne są zioła w jakości BIO?

Tak, dbamy o wysoką jakość produktów ziołowych, sukcesywnie poszerzając ofertę o kolejne produkty ze znakiem BIO. Zachęcamy do wybrania opcji "BIO Strefa", w której dostępne są starannie wyselekcjonowane produkty, jak certyfikowany olej z egipskiej czarnuszki BIO czy czystek organiczny.

 

W jakich godzinach mogę zrobić zakupy w sklepie internetowym Zioła&Oleje?

Oferta sklepu dostępna jest całą dobę i przez wszystkie dni tygodnia, zamówienia można więc składać codziennie. Zakupy zrobione w dni świąteczne bądź weekend zostaną zrealizowane w kolejnym dniu roboczym.

 

Czy można składać zamówienie telefonicznie?

Tak - zamówienia przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00 pod numerem 603 072 621.

 

Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy w Waszym sklepie?

Nie ma takiej konieczności. Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie wystarczy wybrać opcję "Złóż zamówienie". Zachęcamy jednak do założenia konta, aby zyskać m.in. podgląd statusu realizacji czy możliwość skorzystania z rabatów.

 

Czy posiadacie sklep stacjonarny Zioła&Oleje?

W tym momencie nie, działamy wyłącznie jako sklep internetowy.

 

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?


Czas wysyłki znajduje się na karcie każdego produktu. Przeważnie są to 2 dni robocze, jednak dokładamy wszelkich starań aby były realizowane w ciągu 24h.

Mogą jednak zdarzyć się wyjątki od tej reguły.

 

Gdzie i jak pakowane są zioła oraz produkty BIO?

Wszystkie dostępne w naszej ofercie produkty konfekcjonujemy i przygotowujemy do wysyłki w Nowym Stawie (województwo pomorskie).

 

Jakie formy dostawy są dostępne?

Korzystamy z usług kurierskich firmy InPost/DPD w formie dostawy kurierskiej, płatności za pobraniem oraz dostawy to paczkomatu. Obecnie nie jest dostępny odbiór osobisty.

 

W jaki sposób dowiem się o tym, że zamówienie jest już gotowe do odbioru?

O wszelkich zmianach dotyczących przesyłki zostaniesz poinformowany drogą mailową. Informację o tym, że kurier przyjedzie z przesyłką lub że zamówienie gotowe jest do odbioru w paczkomacie, otrzymasz SMS-em.

 

Czy otrzymam dowód zakupu i w jakiej formie?

Tak - podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz podaj nam podstawowe informacje. Bez zaznaczenia tej opcji do przesyłki dołączymy wyłącznie dowód sprzedaży, czyli paragon fiskalny.

 

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT drogą elektroniczną?

Tak, w tym celu wystarczy nas o tym poinformować.

 

Minął czas odbioru zamówienia z paczkomatu - co mogę zrobić?

W takim przypadku paczka wraca do siedziby naszego sklepu. Następnie zwracamy koszty zamówienia lub ponawiamy przesyłkę.

 

Czy zamówienia przesyłane są również za granicę?

Tak, zakupione w naszym sklepie produkty BIO oraz zioła wysyłamy poza granice Polski. Koszty transportu uzależnione są od wagi przesyłki oraz kraju przeznaczenia. Przed zakupem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia kosztów wysyłki. Finalizacja zamówienia przebiega drogą mail'ową i wymaga przedpłaty.

Nie wysyłamy zagranicznych zamówień za pobraniem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl